Sklep zoologiczny NASZEZOO

0,00 zł
Strona głównaRegulamin
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

Sklep internetowy   NASZEZOO, dostępny pod adresem www.naszezoo.com.pl, prowadzony jest przez firmę Iskra Łukasz Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Cars-Diag, wpisaną przez Prezydenta Miasta Krakowa do ewidencji działalności gospodarczej. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 663-170-18-15, Regon: 260425318.

Regulamin zakupów

1. Sklep internetowy NASZEZOO prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet oraz w sklepie stacjonarnym na os. Kolorowe 11A w Krakowie. Zamówienia są przyjmowane poprzez: 

- stronę internetową www.naszezoo.com.pl,

- pocztę elektroniczną sklep@naszezoo.com.pl,

- telefonicznie po nr telefonu 12 642 16 99 w godzinach otwarcia sklepu stacjonarnego,

- w siedzibie sklepu w godzinach jego otwarcia.

 2. Wszystkie produkty/usługi oferowane w sklepie NASZEZOO są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Zamówienie towaru przez Klienta polega na wyborze odpowiednich artykułów, wyborze sposobu i adresu dostawy oraz sposobu płatności.

4. Na każdy sprzedany towar/usługę wystawiamy fakturę VAT lub paragon fiskalny.

5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm kurierskich oraz własnym transportem na terenie Krakowa (po godzinie 17 w nieparzyste dni tygodnia). Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy.
Przy wysyłce Pocztą Polską produktów szklanych lub mogących ulec uszkodzeniu sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenie produktu.

6. Możliwe są następujące formy płatności:

o Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru/usługi w naszym sklepie internetowym, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie naszej firmy realizujemy zamówienie.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl (poierana jest prowizja 2% wartości transakcji) 

o Za pobraniem - gotówką przy odbiorze towaru.

o Kartą płatniczą przy odbiorze towaru na terenie Krakowa lub przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym.

7. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem o czym informuje klienta do 1 dnia po złożeniu zamówienia.

8. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w sytuacji, gdy autentyczność zamówienia budzi poważne wątpliwości.

9. Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostępność towaru w magazynie sklepu lub u dostawcy, w przeciwnym razie klient jest  informowany o zaistniałej sytuacji w terminie do 4 dni roboczych.

10. Przy standardowym zamówieniu maksymalny czas jaki upływa od momentu złożenia zamówienia do momentu dostarczenia do klienta wynosi od 2 do 5 dni roboczych. W szczególnych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu.
W przypadku, gdy w opisie produktu znajduje się fraza "Produkt na specjalne zamówienie" termin realizacji zamówienia może wynosić do 21 dni roboczych.

11. Przyjęcie zamówienia nie oznacza, że zostanie ono w pełni zrealizowane. Braki towarów w magazynie i/lub u dystrybutora i związane z tym wydłużenie czasu oczekiwania zostanie zgłoszone Klientowi i będzie mu przysługiwać prawo anulowania lub zmiana zamówienia.

12. Dokładamy wszelkich starań, aby informacje zawarte na stronach Sklepu były aktualne i zgodne ze stanem faktycznym. Wizerunki zamieszczone na stronie mają za zadanie przybliżyć wygląd oferowanych produktów i mogą różnić się w szczegółach od oryginałów(szczególnie kolory). Przeznaczenie produktów jest określone wyłącznie w instrukcjach obsługi i zastosowania.

13. Zamieszczone na stronach Sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art.61 Kodeksu Cywilnego. Ceny mogą również w każdej chwili ulec zmianie (n.p. wskutek zmian kursów walut lub zmian cen producenta). Wszystkie ceny są podane z uwzględnieniem wszystkich podatków - tzw. ceny brutto.

14. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu oraz przeprowadzania i odwoływania promocji na stronach internetowych Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. O zmianie ceny klient jest niezwłocznie informowany. 

15. Sklep nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń, obsługiwanych zgodnie z instrukcją, określają warunki gwarancji producenta, importera badź dystrybutora towaru.

16. Produkty oraz usługi są objęte 12 miesięczną gwarancją. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w umowie wystawionej przez gwaranta. Towar posiadający gwarancję serwisu  należy wysłać na własny koszt Pocztą Polską na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta.

17. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. 

18. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać  na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu, określając sposób realizacji zobowiązań sklepu. Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy. 

19. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony.

20. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 14 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko określonej grupy produktów. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny, nowy towar zostanie wysłany w ciągu kilku dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach. 

21. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy do klienta ponosi sklep.

Prawo odstąpienia od umowy

22. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu.  

W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Do  przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 14 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem poleconym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni roboczych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Zwrot nie obejmuje kosztów przesyłek.

Sklep dokonuje wymiany towaru jednorazowo. Przy wymianie towaru koszty przesyłek ponosi kupujący.

Wyłączenia prawa do odstąpienia od umowy

Zamówienia specjalne:
 
3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
[...]
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.
 
Zgodnie z powyższym sklep nie przyjmuje zwrotów produktów na specjalne zamówienie klienta tj określających rozmiar, kształt, wielkość, wzór, kolor lub towarów nie występujących w ofercie sklepu,a które zostały sprowadzone na życzenie klienta.
Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania również w przypadku produktów:
  • podatnych na szybkie zepsucie lub z krótką datą ważności
  • które nie nadają się do zwrotu z powodu ochrony zdrowia lub higieny lub których zabezpieczenie zostało zerwane po doręczeniu
  • które zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi produktami już po doręczeniu
  • oznaczonych w opisie produktu jako "produkt na specjalne zamówienie" 
23. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. W przypadku widocznych śladów uszkodzenia paczki brak sporządzenia protokołu uszkodzenia lub przyjęcie paczki bez zastrzerzeń może mieć wpływ na uznanie ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Roszczenia reklamacyjne dotyczące przesyłek rozpatrywane są w oparciu o Dz.U.2012.0.1173 t.j. - Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe.
W przypadku zamówienia akwarium/zestawu akwariowego lub innych kruchych produktów, produkt należy w obecności kuriera rozpakować i sprawdzić stan produktu. Jest to jedyna możliwość uznania reklamacji.
 
24. Towary zakupione z wyprzedaży i promocji nie podlegają zwrotowi lub wymianie. Punkt nie dotyczy produktów , które klient otrzymał uszkodzone. 

25 . Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

26. Właściciel sklepu internetowego dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów/usług były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

27. Wysyłając formularz rejestracyjny Klient jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w nim zawartych w celu wykonywania czynności związanych z obsługą zamówień, których stroną jest Klient, zgodnie z "Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych", Dz.U. Nr 133, poz. 883.

28. Wszelkie dane osobowe podane przez Klienta nie będa udostępniane osobom trzecim zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych, o której mowa wyżej.

29. Sprzedawca zbiera automatycznie dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania ze strony internetowej sklepu internetowego. Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Włączenie mechanizmu Cookies jest niezbędne do korzystania ze sklepu oraz koszyka sklepu i panelu klienta, gdyż na jego podstawie działa mechanizm sesji. Sklep zapisuje informacje w plikach Cookie dotyczących obszarów: id sesji, informacji o odwiedzinach sklepu. Dane gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie umożliwia umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, by blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

30. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie internetowej Sklepu. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

31 . Regulamin określa zasady zakupów w sklepie NASZEZOO. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

32. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

Wszelkie pytania i uwagi prosimy kierować na adres:

sklep@naszezoo.com.pl

...jest pusty

Kontakt
Sklep zoologiczny
"Nasze ZOO"


Sklep Stacjonarny 
Os. Kolorowe 11A
31-940 Kraków

czynny:
pn-pt: 900- 1800
sb: 1000- 1500

tel. 12 642 16 99

e-mail: sklep@naszezoo.com.pl 

Sklep stacjonarny 
ul. Wiarusa 19 
32-087 Kraków - Zielonki

czynny:
pn-pt: 900- 1800
sb: 1000- 1500

tel. 533 478 678

Uwaga !!! Sklepy stacjonarne nie są tożsame asortymentowo 
ze sklepem internetowym. Nie cała oferta jest dostępna 
stacjonarnie 



Salon Pielęgnacji Zwierząt
NaszeZOO Studio
Os. Kolorowe 11A
31-940 Kraków

tel. 884 779 131
Umów się ON-LINE

czynny:
pn-pt: 9:00- 18:00
sb: 10:00- 15:00


NaszeZOO na Instagram


Instagram

#naszezookrakow
#naszezoocompl
NaszeZOO na Facebooku
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.